4 redenen waarom het optimaliseren van uw trage WordPress website goed is voor de groei van uw bedrijf.

Kent u het ook? Het moment waarin uw website u wederom in de steek laat, of de momenten waarbij uw bezoekers tussen de 5 en 8 seconden moeten wachten voordat een pagina is geladen op uw WordPress website. Waar u zich waarschijnlijk niet stil bij staat is dat dit niet alleen slecht is voor de ervaring van de klant op uw website, maar ook voor de score die Google uw website geeft. Lees in dit artikel meer over wat er eigenlijk gebeurt als uw WordPress website traag is, en de oplossingen die er voor u zijn.

Dit artikel kan nog beter ondersteuning bieden wanneer u de score van uw eigen website weet. Doe ook zelf de Pagespeed Insights Test en ontdek wat uw website scoort.

Als eerste is het belangrijk bij het lezen van dit artikel dat u weet dat het probleem van weinig verkeer en weinig conversies een wisselwerking is tussen marketing en optimalisatie van uw website. Het een kan niet zonder het ander. Wanneer u druk bezig bent met een SEO campagne voor goede organische vindbaarheid voor uw website, mag een goede score van uw website niet uit blijven.

De gevolgen van een lage score vanuit Google voor uw WordPress website zijn als volgt:

1. Lagere SEO-positie

Dit is iets wat iedere website-eigenaar probeert te voorkomen. Een lagere SEO-positie betekent minder bereik ten opzichte van uw concurrenten.

2. Minder bezoekers en conversies:

Dit is een gevolg op de lagere SEO-positie. Een lage score vanuit google kan ook betekenen dat je een trage website hebt. Wanneer dit het geval is daalt de gebruiksvriendelijkheid van de website en maakt u minder conversies.

3. Hogere bounce-rate:

Bezoekers gaan vaak direct van uw site af zonder iets te doen omdat de gebruiksvriendelijkheid van de site slecht is.

Oplossing voor een beter cijfer:

Geen zorgen, het probleem van het hebben van een lage score komt vaker voor en is te verhelpen. Met de optimalisatie services van Dynalogical kunnen wij de score van uw WordPress website aanzienlijk verhogen en de problemen die een lage score veroorzaken verhelpen. Uit ervaring blijkt dat onze klanten door een optimalisatie een grote groei ervaren in bezoekers- en conversie aantallen. Wij zetten de positieve redenen voor het uitvoeren van een optimalisatie voor u op een rijtje:

  1. Hogere SEO-ranking
  2. Hogere conversie ratio
  3. Gebruiksvriendelijkere website
  4. Hogere snelheid

Ook enthousiast geworden over het aanpakken van de score van uw website? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden van uw website.

Deel deze blog:

Meer tips