Voor Hydrobag B.V. hebben wij een nieuwe snelle WordPress Website gebouwd met een custom design. Hydrobag is een verduurzamingsbedrijf uit Emmer-Compascuum dat als doel heeft zoveel mogelijk mensen energieneutraal te laten wonen d.m.v. hun innovatieve warmtepomp.
Voordat wij begonnen met het bouwen aan de nieuwe website scoorde hydrobag.nl een 30 via Pagespeed Insights. Het doel was om dit probleem te verhelpen en de nieuwe website te optimaliseren naar een minimale score van 95.
De Hydrobag
Hydrobag is een flexibele, intelligente waterzak voor de opslag van warmte. De Hydrobag is gemaakt van innovatief gepatenteerd synthetisch rubber dat productie in elk gewenst model en elke benodigde grootte mogelijk maken. Daardoor is de Hydrobag ook in beperkte ruimtes te plaatsen, bijvoorbeeld in de kruipruimte of achter het knieschot van de woning. Dankzij de speciale isolatieschil is het warmteverlies van de Hydrobag minimaal. Zo is Hydrobag een energiezuiniger en efficiënter alternatief voor het buffervat (voor bijvoorbeeld vloerverwarming) en wordt een flinke energiebesparing of zelfs gasvrij wonen mogelijk.
Geen onnodige functies
Om er zeker van te zijn dat het meteen duidelijk is voor iedereen waar Hydrobag voor staat, was het onze missie om een goede overzichtelijke website te bouwen die ook enorm conversie gericht is. Middels een goed onderzoek en de juiste funnels is het Dynalogical gelukt om een snelle, doelgerichte website te bouwen.
Wat zijn de volgende stappen?
Nu dat de nieuwe website van Hydrobag is gerealiseerd is het belangrijk om bezoekers te trekken. Hiervoor hebben we een cross-channel strategie uitgedacht. Door middel van SEO, SEA en Sociale Media wordt er een constante stroom aan nieuwe klanten naar de website getrokken en zijn de hoeveelheid offerte vragen per week met 120% gestegen.